Video: Pressmeddelande: Healthline Sparkar In De Bästa Hälsobloggarna För 2014-tävlingen

Video: Hälso- och fitnessexpert - Faya Nilsson (se) 2024, Maj
Anonim

Vinnande bloggar ska visas på Healthline.com och tilldelade kontantpriser

SAN FRANCISCO - 1 december 2014 - Healthline.com, en ledande källa för intelligent hälsoinformation, resurser och aktuella nyheter, lanserade idag sin fjärde årliga tävling om bästa hälsobloggar. Tävlingen kommer att erkänna och hedra de tre bästa hälsobloggarna från 2014. Vinnarna 2013 var But Doctor I Hate Pink, Maria's Nutritious & Delicious och Early Onset Alzheimers. "Healthline började den här årliga tävlingen för fyra år sedan som ett sätt att känna igen de stora hälsobloggarna av hög kvalitet som finns tillgängliga online," säger Tracy Rosecrans, VD för marknadsföring för Healthline.com.”Vi vill göra dessa bloggar tillgängliga för våra läsare som värdefulla resurser för hälsoinformation som de är, samtidigt som de hjälper dessa bloggar att få det erkännande och synlighet de förtjänar. Vi ser fram emot att se vilka bloggar som gör listan i år. Få dina nomineringar idag!” Tävlingsdetaljer inkluderar: Nominerings- och omröstningstid: Måndag 1 december 2014 till torsdag 15 januari 2015. Hur man nominerar eller röstar: Bloggare kan nominera sina egna bloggar och läsarna kan rösta på sina favoritbloggar genom att besöka tävlingssidan för bästa hälsobloggar 2014 på Healthline.com. Nominerade uppmuntras också att skapa en anpassad Healthline Bästa hälsobloggar 2014 Tävlingsemblem och publicera det på sin blogg för att hjälpa till att få röster bland deras läsarsamhälle. Priser: De vinnande bloggarna kommer att tillkännages fredag 20 februari 2015. Vinnarna kommer att få kontantpriser - $ 1 000 för första plats, $ 100 för andra plats och 50 $ för tredje plats - och kommer att visas på Healthline.com. Om HealthlineHealthline tillhandahåller intelligenta hälsoinformation och teknologilösningar som hjälper sjukvårdsorganisationer och vardagliga människor att fatta mer välgrundade beslut om hälso- och sjukvård, förbättra resultaten och minska kostnaderna. Drivs av världens största medicinska taxonomiplattform, Healthlines Health Data Solutions, Health Engagement Solutions och Health Marketing Solutions utnyttjar avancerad konceptkartläggningsteknologi för att leverera noggranna, handlingsbara insikter. Dessutom levererar företagets konsumentwebbplats, Healthline.com, relevant, snabb hälsoinformation, nyheter och resurser för att hjälpa konsumenterna att hantera sin hälsa. Healthline används för närvarande av mer än 25 miljoner konsumenter per månad och några av sjukvårdens största varumärken, inklusive AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE och Elsevier. För mer information, besök corp.healthline.com och www.healthline.com.

Rekommenderas: